CHARMAINE BROWN
چگونه نت های بالا را به آسانی بخوانیم ؟

…شما احساسش را می شناسید
ترسی که هنگام اجرای نت های بالا در آواز خواندن با آن روبرو می شوید، هنگامیکه شما آهسته آهسته به نت مورد نظر نزدیک می شوید … اما به آن نمی رسید .

خیلی بد است ،برای هر کسی.
در اینجا یک تکنیک بسیار مهم معرفی می شود که به شما کمک می کند این نت های بالا را با قدرت و به آسانی بخوانید . .
“هیچ جایگزینی برای سخت کوشی وجود ندارد”
دنیای موسیقی اشباع شده است . در همه جا استعداد یافت می شود . بی شباهت به زمان های گذشته ، امروزه در همه جا دسترسی آسان به استودیوهای ضبط مجهز و مربیان ماهر وجود دارد. اینترنت مملو از منابع مختلف است . به راحتی می توان در یوتیوب کارهای خود را به اشتراک گذاشت و توجه کمی از مردم را به خود جلب کرد .
اما زمانی صحبت از موفقیت می شود ، که شمادر هنری که ارائه می کنید عالی باشید، یعنی به جای اینکه ساز شما را کنترل کند، شما آن را کنترل کنید …
هیچ جایگزینی برای سخت کوشی وجود ندارد. عرق جبین ریختن و تلاش بی دریغ است که شما را به موفقیت می رساند .
همانطور که شاه استفان می گوید: استعداد بی ارزش تر از نمک سفره ( نمکدان ) است ، چیزی که باعث موفقیت فرد با استعداد می شود ، تلاش سختی است که انجام میدهد .
من بارها و بارها شاهد بودم که خوانندگان بسیار متوسط که حتی به گفته بعضی ها خواننده های بدی بودند، از خواننده هایی که استعداد خدادای داشتند، پیشی گرفتند . چرا؟
به خاطر سخت کوشی . آن ها در جا نمی زنند، به حداقل راضی نمی شوند . آنها می خواهند تلاش بی وقفه کنند . هر روز صدای خود را تمرین می دهند . همیشه هنگام خواندن گرم می کنند . مراقب بدن خود هستند .
برای خود اهداف روزانه ، هفتگی و ماهانه تعیین می کنند . به دنبال بازخورد عینی هستند . تلاش می کنند که رویکردی خلاقانه و هنرمندانه داشته باشند .
اجازه نمی دهند که از مسیری که می خواهند آن را طی کنند، منحرف شوند . به دنبال بهانه هایی مانند خانواده ، شغل ، بیماری یا هر چیز دیگری نیستند .
پس از خود بپرسید که آیا من نسبت به خواننده ای که سال قبل بودم بهتر شده ام ؟
اگر جواب ” بله ، قطعاً ” نیست ، اجازه ندهید که که یک سال دیگر بدون هیچ پیشرفتی بگذرد . چه خواننده ای هستید ؟
آیا در استودیو ضبط می کنید و خوانندگی حرفه ی شماست ، یا ماهی یک بار در گروه موسیقی کلیسا می خوانید و یا حتی علاقه دارید زیر دوش آهنگ بخوانید، هیچ بهانه ای وجود ندارد که مانع پیشرفت شما بشود .
با 5 دقیقه تمرین شروع کنید .
بله ، 5 دقیقه . امروز، فردا، پس فردا و … 5 دقیق تمرین لیپرول ، تانگ تریل ، تمرین صدای سر، تمرین صدای سینه و … تایمر خود را روی پنج دقیقه بگذارید و تمرینات را انجام دهید .
کم نیست ! بهتر از انجام ندادن هیچ کاری است .

ترجمه ی مقاله ای از وب سایت استاد عزیزم شارمن تنها نماینده ی رسمی سینگینگ ساکسس در کانادا

ترجمه ي بخشي ازمقاله هايSingingSucces

با تشكر از خانم زهره رضوي بخاطر ترجمه